اجاره خودرو کافه رنت

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی

اجاره خودرو کافه رنت

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت بنز s500 مدل 2022 در ایران

 

خودروی مرسدس بنز s500، یکی از محصولات بسیار زیبا و چشم نواز کمپانی آلمانی Mercedes-Benz است که در سال 2006، برای اولین بار، رونمایی شد و روی خط تولید رفت.

این خودروی فوق لاکچری سدان شرکت مرسدس بنز، با طراحی و مهندسی باشکوه، کیفیت و ایمنی بالایی که دارد، توانسته است عنوان بهترین و لوکس ترین خودروی این کمپانی را از آن خود کند.

خودروی مرسدس بنز مدل S500، در سال 2022 با تغییرات شگرفی مواجه شد که علاوه بر کیفیت فنی، طراحی های متفاوتی را نیز در چیدمان داخلی اعمال کرده است.

در ادامه، به بررسی این خودروی فوق لوکس و تغییرات 2022 آن می پردازیم.

 

معرفی بنز s500

می توان گفت که خودروی مرسدس بنز s500 با طراحی بی نظیری که دارد تمام رقبای خود را در این کمپانی و یا در شرکت های خودروسازی دیگر، چندین پله عقب تر نگه داشته است.

مهندسی دقیق و ریزبینانه، یکی از شاخصه های اصلی این خودروی لوکس است.

دیزاین داخلی و خارجی این خودرو، به حدی با هم تطابق دارد که می توان لقب ملکه زیبایی و هنر را به بنز S500 داد. بنز S500، دارای پکیج کاملی از فناوری های سیستم کمک راننده است و حتی امکانات پیشگیرانه برای محافظت از سرنشینان، هنگام وقوع حادثه را نیز دارد.

این خودروی حیرت انگیز براساس استاندارهای یورو 4 طراحی و ساخته شده است.

یکی از مشخصه های جذاب این خودرو طراحی های آیرودینامیکی آن است که توانسته ضریب 0.22 را از آن خود کند.

طراحی آیرودینامیکی این خودرو هم در فضای داخلی و هم در بدنه آن دیده می شود.

جلو پنجره بزرگ، دماغه پخش و ورودی های حجیم، از مواردی است برای فضای داخلی این خودرو تعبیه شده است.

دستگیره های کشویی جانبی و آینه های کناری نیز با دقت بسیار زیادی طراحی شده اند تا در نهایت این خودرو بتواند با این ضریب درگ از تمام خودورهای جهان پیشی بگیرد.

با کلیک روی تصویر زیر از اجاره خودرو های لوکسی مثل بنز s500 مطلع شوید.

 

مشخصات فنی بنز s500

این خودروی سدان 8 سیلندر 32 سوپاپه با حجم موتور5461 سی سی، دارای تنفس طبیعی است.

حداکثر قدرت آن، 387 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور بنز s500 برابر با 530 نیوتن متر در 4800 دور در دقیقه است.

گیریکس 7 دنده خودکار 7G Tronic Sport این خودرو به گونه ای طراحی شده است که هیچ قدرتی از پیشرانه را هدر نمی دهد.

طبق آزمایش های انجام شده، شتاب 0 تا 100 مرسدس بنز s500 حدود 5 ثانیه (4.9 ثانیه) به طول می انجامد. با بنز s500 می توانید حداکثر تا 250 کیلومتر بر ثانیه سرعت را بدون هیچ گونه لغزش و انحرافی تجربه کنید.

 

امکانات رفاهی بنز s500

امکانات رفاهی که در این محصول آلمانی، تعبیه شده است آن را به یک خودروی تشریفاتی تبدیل کرده است و دست کمی از لیموزین هایی که برای ترانسفر مقامات استفاده می شود، ندارد.

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تمام جزئیات این خودرو در راستای یک خودروی لوکس و لاکچری است و تفاوتی در کابین جلو و عقب از این حیث دیده نمی شود.

این خودرو دارای یک نمایشگر هدآپ پیشرفته است که مسیرهای ناوبری را نمایش می دهد.

تمامی صندلی ها دارای گرم کن و سردکن هستند. صندلی های عقبی قابلیت تغییر به صندلی های تکیه دار را دارند که در کنار امکانات ماساژور، حس راحتی و آرامش را به خوبی منتقل خواهند کرد.

سنسور پارک، سنسور باران، سیستم کمک پارک خودرو، سیستم کم کردن باد تایر، کروز کنترل و کمک فنرهای ایروماتیکی از جمله امکانات رفاهی این خودرو است که لذت رانندگی را بیشتر می کند.

خودروی مرسدس بنز S500 به لحاظ ترمز و پایداری نیز مانند سایر مشخصه های دیگر بسیار خوب عمل کرده است و دارای ترمزهای BAS - ABS - ASR - ESP – ABC است.

از دیگر امکانات خودروی مرسدس بنز S500 می توان قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل دمای هوا در عقب، سیستم مکش درها، کامپیوتر داخلی یخچال و جعبه خنک نگهدارنده را نام برد.

 

امکانات ایمنی مرسدس بنز S500

این خودروی آلمانی در کنار امکانات رفاهی و سرگرمی بسیار جذاب و حیرت انگیزی که دارد، در زمینه ایمنی و کنترل نیز بسیار خاص عمل کرده است.

سیستم فنربندی مجیک بادی کنترل مرسدس بنز کلاس S به گونه ای طراحی شده است که بتوانید در جاده های کوهستانی و ناهموار نیز احساس راحتی داشته باشید.

این سیستم می تواند با کمک رادارها و دوربین های مخصوص، ناهمواری های جاده ای را پیش از رسیدن به آن تشخیص دهد و فنرهای ایروماتیکی را مطابق با شرایط تنظیم نماید.

در چنین شرایطی، تکان های شدید و یا لغزش های ناگهانی به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند.

همچنین مرسدس بنز s500، در مجموع دارای 6 کیسه هوا است؛ کیسه هوای سرنشینان جلو و عقب، کیسه های جانبی و پرده ای.

سیستم تعلیق بسیار کاربردی این خودرو کمک می کند تا در هنگام برخورد، خودرو را بالا ببرد و از ایجاد آسیب جدی به سرنشینان جلوگیری کند.

 

امکانات سرگرمی بنز s500

مهم ترین ویژگی رفاهی و خدماتی این خودرو، طراحی های سرگرم کننده در کابین عقب است، به طوری که حتی در سفرهای طولانی مدت نیز احساس خستگی نخواهید کرد.

رو به روی هر دو صندلی عقب این خودرو یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.8 اینچی OLED قرار دارد. این صفحه نمایشی، قابلیت تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت را دارد.

سیستم صوتی این خودرو دارای DVD چنجر، CD، نمایشگر رنگی و سیستم تلفن همراه است.

این سیستم استاندارد یک Burmester 3D است؛ البته یک استریو قدرتمندتر Burmester 4D نیز در بنز s500 دیده می شود.

 

تغییراتی جدید خودروی لاکچری بنز s500 در سال 2022

در سری جدید مرسدس بنز s500، علاوه بر تغییرات ظاهری و طراحی های جدید که موجب جذابیت هر چه بیشتر آن شده است، تغییرات اساسی نیز در مشخصات فنی آن اعمال شده است.

یکی از این تغییرات E-Active Body Control است که با کمک آن، خودرو از یک سیستم تعلیق کاملا فعال بهره می برد. این سیستم، قادر به ارزیابی شرایط رانندگی، سرعت و بار است و برای این کار، واحدهای کنترل با عملکرد بالا، شرایط رانندگی را 1000 بار در ثانیه، تجزیه و تحلیل می کنند.

کنترل سطح به طور خودکار برای هر چرخ، متناسب با آن تنظیم می شود؛ این امر برای راحتی سواری و پایداری فوق العاده در طیف گسترده ای از شرایط جاده ایجاد شده است.

E-ACTIVE BODY CONTROL، در هماهنگی با PRE-SAFE® Impulse Side می تواند بدنه خودرو را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، در صورت برخورد جانبی، کمی بالا ببرد. در نتیجه، می توان نیروی برخورد به خودرو را تا حدی پایدارتر و قسمت پایین آن منتقل کرد.

MBUX Interior Assist، یکی دیگر از امکاناتی که کمپانی مرسدس، در سری جدید به این خودرو، افزوده شده است، این است که می تواند حرکات دست راننده و سرنشین جلو را به سمت صفحه لمسی یا پد لمسی تشخیص دهد و آن ها از هم متمایز کند.

این خودرو در سری جدید، در رنگ های آبی دریایی متالیک، طلایی کالاهاری، Manufaktur Cashmere White Mango و Manufaktur Selenite Grey Mango عرضه می شود.

کنسول وسط نیز در رنگ های مشکی متالیک و نقره ای یا با خطوط نقطه چین مشکی رونمایی شده است.

 

قیمت بنز s500 مدل 2022 در ایران

قیمت بنز s500 صفر حدود 112000 دلار است؛ اما نکته قابل توجه این است که این خودرو در دسته خودورهای لاکچری و لوکس قرار می گیرد و پیش از منع ورود خودروهای گران قیمت، تنها تعداد محدودی از این جاذبه ی بی حد و حصر وارد ایران شده است.

بنابراین سری های جدید این خودرو در دسترس نخواهد بود؛ اما با توجه به امکانات فوق العاده بالای این خودرو، مدل های پیشین نیز، همچنان یکه تاز جاده ها خواهند بود.

برخی از مدل های مرسدس بنز s500، تا 7 میلیارد نیز خرید و فروش می شوند.

 

تجربه رانندگی با بنز s500

خودروی مرسدس بنز s500 یکی از لاکچری ترین خودروهای دنیا و موجود در ایران است که تجربه رانندگی با آن حسی کاملا متفاوت را به شما القا خواهد کرد.

از آن جایی که واردات این خودروی لاکچری به ایران محدود شده است و با توجه به شرایط اقتصادی خریداری آن نیز کمی دشوار به نظر می رسد، بهترین راه کسب تجربه رانندگی با این ملکه زیبایی، اجاره آن از یک موسسه اجاره معتبر خودرو است.

کافه رنت، یکی از مجموعه های معتبر اجاره بنز در ایران و تهران است که با هزینه ای مقرون به صرفه، تجربه رانندگی با مرسدس بنز s500 را برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه و یا تماس با کارشناسان مربوطه، سوالات خود را بپرسید و در نهایت اقدام به رزرو این خودرو کنید.

منبع:کافه رنت

  • احمد خورشیدی
  • ۰
  • ۰

بهترین مکان های دیدنی دبی همراه با قیمت و آدرس

دبی، یکی از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه و مقاصد مهم گردشگری است که سالانه مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند. این شهر، در مدت زمان کمی، رشد و رونق چشم گیری یافت و به کلان شهری زیبا، که تلفیقی از سنت و مدرنیته در آن دیده می شود، تبدیل شد.

این شهر توریستی، همواره انواع جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی را برای گردشگران خود در سنین مختلف، فراهم می کند. در هر ساعت از شبانه روز در دبی، می توان از انواع این تفریحات هیجان انگیز استفاده کرد؛ به همین دلیل این شهر، مقصدی ایده آل برای سفر شناخته می شود.

لازم به ذکر است برای دسترسی آسان به جاذبه های این شهر و سفری مقرون به صرفه، می توانید از خدمات اجاره خودرو در دبی مجموعه کافه رنت استفاده کنید. در ادامه، بهترین مکان های دیدنی دبی و هر آنچه برای بازدید از آن ها نیاز است بدانید را بررسی می کنیم. پس همراه ما باشید.

آکواریوم دبی | Dubai Aquarium & Underwater Zoo

آکواریوم بزرگ دبی، نمونه ای کوچک از اقیانوس است و به دریای مصنوعی شهرت دارد.

این پدیده خارق العاده در دبی مال قرار دارد و 140 گونه دریایی را در مخزن 10 میلیون لیتری و عظیم الجثه خود جای داده است. بنابراین می توانید پس از گشت وگذار و خرید از دبی مال، از این آکواریوم و جاذبه های آن نیز بازدید کنید.

آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی، دارای بخش های مختلف و امکانات متنوعی است که برای رفاه بازدیدکنندگان ایجاد شده اند.

این آکواریوم، یکی دیگر از شاهکارهای معماری مدرن در شهر دبی است که در همسایگی برج خلیفه و در مرکز شهر واقع شده است.

این مجموعه آبی دارای 3 بخش اصلی از جمله مخزن اصلی، باغ وحش زیر آبی و تونل شیشه ای 270 درجه است؛ تونل شیشه ای جذاب ترین قسمت این آکواریوم است که دنیای عظیم درون اقیانوس را به تصویر می کشد. در طبقه دوم، باغ وحش زیر آبی با گونه های مختلف جانوری در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است.

این باغ وحش در زیر آب دارای 3 بخش مختلف است. در ساحل صخره ای آن فرصت لمس موجودات کوچک و بی خطری همچون پنگوئن های هومبولت را خواهید داشت.

جنگل بارانی و اقیانوس زنده نیز از دیگر قسمت های جذاب و هیجان انگیز این مجموعه است.

در آکواریوم بزرگ دبی، امکان شنا و غواصی فراهم شده است؛ اسنورکلینگ در قفس (غواصی سطحی)، غواصی با کوسه ها بدون قفس، غواصی اسکوبا و غواصی به صورت تخصصی از جمله این موارد است.

در قسمت باغ وحش زیر آبی می توانید با کروکودیل شاه، این موجود خارق العاده بومی استرالیا ملاقات کنید. همچنین به دیدن پنگوئن ها و سمورهای کوچک آبی رفته و به سفره ماهی ها غذا بدهید.

راه دسترسی به آکواریوم دبی

این آکواریوم در مرکز شهر دبی و در مرکز خرید دبی مال قرار دارد بنابراین برای دسترسی به آن کافی است خود را به این مرکز خرید برسانید.

در صورت استفاده از مترو می توانید در ایستگاه نزدیک به برج خلیفه پیاده شده و با 17 دقیقه پیاده روی به دبی مال برسید.

دو خط اتوبوس نیز برای دسترسی به این آکواریوم قرار دارد که در قسمت ورودی درب دبی مال توقف دارند. همچنین می توانید از تاکسی های آنلاین و یا خودرو شخصی خود برای دسترسی آسان تر استفاده کنید.

آدرس آکواریوم دبی

امارات متحده عربی، شهر دبی، بزرگراه شیخ زاید، خیابان مرکز مالی، طبقه همکف دبی مال

قیمت بلیط و ساعت بازدید از آکواریوم دبی

این مجموعه، روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و روزهای جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعالیت می کند. آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی دارای بخش های مختلف و امکانات متنوعی است که می توانید برای تهیه بلیط، به صورت حضوری و آنلاین اقدام به خرید نمایید.

پکیج های مختلف، کارت هدیه، اشتراک سالانه و تخفیف های گوناگون از جمله خدماتی است که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد؛ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت به روز این خدمات، به وب سایت رسمی آکواریوم دبی مراجعه کنید.

پارک آبی آتلانتیس | Atlantis Aquaventure Waterpark

در جزیره زیبا و مصنوعی نخل جمیرا، علاوه بر طراحی نمادین و منحصربه فرد آن، می توان شاهد استراحتگاه های پر زرق و برق، رستوران های مجلل و جاذبه های هیجان انگیز بود.

آتلانتیس آکواونچر که بیشتر با نام آتلانتیس شناخته می شود، در قسمت تاج این شگفتی ساخته بشر قرار دارد.

آتلانتیس آکواونچر، یکی از بهترین پارک های آبی خاورمیانه و اروپا است که از سرسره برج نپتون و استخرهای فیروزه ای رنگ گرفته تا ساحل ماسه ای سفید و خیره کننده در آن وجود دارد. در این مجموعه می توانید در دنیای بزرگ زیر آب آکواریوم تالار گمشده (The Lost Chambers) به ماجراجویی بپردازید.

غواصی، از دیگر تجربه های هیجان انگیزی است که می توانید در این پارک کسب کنید؛ همچنین از حضور در خیلج دلفین ها لذت برده و در ساحل این پارک، به تماشای غروب خورشید بنشینید.

در این پارک، برای کودکان نیز بخش ویژه ای طراحی شده تا بتوانند در فضایی امن در کنار خانواده خود به تفریح بپردازند.

راه دسترسی به پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، در جزیره نخل واقع شده است و برای دسترسی به آن می توان از مترو، تاکسی یا خودرو شخصی استفاده کرد.

برای دسترسی به این مجموعه با وسایل نقلیه عمومی، می توانید ابتدا با تراموا به ایستگاه مترو الصفوح رفته و خود را با مترو به پالم جمیرا برسانید. پس از آن، از طریق مونوریل مستقیما به پارک آبی آتلانتیس بروید.

اگر قصد دارید با تاکسی یا خودرو شخصی به این مکان بروید، فاصله آن تا مرکز شهر دبی، 25 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی، 35 دقیقه است.

آدرس پارک آبی آتلانتیس

امارات متحده عربی، شهر دبی، جاده کرسنت-پالم-آتلاتنیس

قیمت بلیط و ساعت بازدید از پارک آبی آتلانتیس

برای ورود به این پارک و استفاده از وسایل، دو نوع بلیط اصلی day pass و super pass وجود دارد؛ همچنین برای رفاه گردشگران، اشتراک های مختلفی را نیز ارائه می کند.

آتلانتیس آکواونچر، از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 17:30 عصر و آکواریوم تالار گمشده همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند.

سیاره سبز دبی | The Green Planet Of Dubai

سیاره سبز در دبی از دیگر دیدنی های خارق العاده این شهر است که جزو بزرگترین جنگل های مصنوعی دنیا به شمار می رود. در این سیاره سبز، بیش از 3000 گونه مختلف گیاهی و جانوری وجود دارد؛ از جمله آن ها می توان به مارها، پرندگان، پستانداران و ... اشاره کرد.

این مکان به گونه ای طراحی شده که کاملا مشابه به یک جنگل گرمسیری و بارانی باشد. رطوبت داخل این مجموعه نزدیک به 70% و درجه حرارت آن، 20 تا 28 درجه سانتی گراد است. این شرایط برای زیستن تمام گونه های جانوری و گیاهی مناسب است.

این مکان، با هدف به نمایش گذاشتن اکوسیستم کره زمین ساخته شده است؛ با بازدید از سیاره سبز، می توانید اطلاعات زیادی در مورد گیاهان و جانوران در قسمت های مختلف کره زمین به دست آورید.

همچنین این سازه دارای جاذبه های متنوعی است که از جمله آن ها می توان به چشم انداز 360 درجه آن اشاره کرد.

درخت غول پیکر با ارتفاع 25 متر که یکی از بزرگترین درختان مصنوعی در جهان است، در این سیاره وجود دارد.

ماجراجویی در جنگل های گرمسیری، وجود موجوداتی مانند ماهی پیرانا گوشت خوار، تنبل درختی، پستانداران ریز و شبگردی به نام گلایدر قند، مار بوآ و ... از دیگر دیدنی های این سیاره محسوب می شوند.

راه دسترسی به سیاره سبز دبی

اگر با خودرو شخصی به این مکان می روید می توانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید. از دیگر راه های دسترسی به این مکان، خط قرمز مترو است. در این صورت کافی است که پس از رسیدن به ایستگاه بیزینس، از آن پیاده شده و مسیر را با اتوبوس شماره هفت ادامه دهید. استفاده از تاکسی، گزینه راحتی به شمار می رود اما هزینه کرایه های آن بالا است.

آدرس سیاره سبز دبی

امارات متحده عربی، شهر دبی، ساحل نخل جمیرا، نبش جاده الوصل و صفا، سیتی واک

قیمت بلیط و ساعت بازدید از سیاره سبز دبی

این مجموعه، تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 18 عصر پذیرای مهمانان خود می باشد. بلیط های آن را به صورت آنلاین تا ساعت 15:30 و حضورا تا ساعت 17 می توانید تهیه کنید. هزینه بلیط ها از 140 درهم تا 410 درهم متغیر است.

موزه توهمات | Museum Of Illusions Dubai

دبی، یکی از شهرهایی است که در آن با جاذبه های عجیب و غریب زیادی روبه رو خواهید شد؛ یکی از آن ها، موزه توهمات است.

در سال 2015، اولین موزه توهمات در شهر زاگرب پایتخت کرواسی افتتاح شد و پس از آن در دیگر کشورها شروع به فعالیت کرد.

موزه توهمات که در دبی شروع به کار کرده، از دیگر نمونه های قبلی خود در جهان، به مراتب بزرگتر و مجهزتر است.

این موزه دارای 60 غرفه مختلف است که هرکدام از آن ها، تمام پیش فرض های شما را تغییر داده و مرزهای بین توهم و واقعیت را برمی دارند.

در این موزه، هیچ چیز، آن چیزی نیست که دیده می شود و می توانید در آن مغز خود را به چالش کشیده و در مورد نحوه عملکرد شگفت انگیز ذهن، بیاموزید.

هر قسمت از این موزه بر اساس ریاضیات، روانشناسی و زیست شناسی طراحی و اجرا شده است.

هر نمایشگاه در موزه توهمات، به سه دسته عکس¬ها (Images)، اتاق‎ های مختلف (Rooms) و بخش تاسیساتی (installations) تقسیم بندی می شود.

در بخشی از آن می توانید قوانین فیزیک را زیر سوال ببرید و در قسمتی دیگر با 5 نسخه از خودتان دور یک میز بازی کنید و یا در دنیایی وارونه، از خود عکس بگیرید.

راه دسترسی به موزه توهمات

این موزه، از دو طرف "دیره" (دبی قدیم) و "بر" دبی قابل دسترسی است. از سمت بر دبی، می توانید از مترو ایستگاه آل فهیدی استفاده کنید که 5 کیلومتر تا موزه فاصله دارد. در صورت استفاده از تاکسی، این موزه در فاصله 17 کیلومتری از ساحل جمیرا قرار می گیرد.

اگر مسیر شما از سمت دیره است، می توانید با مترو به میدان بی یاس رفته و با طی کردن 6 کیلومتر به موزه توهمات برسید. همچنین می توانید از تاکسی و آبرا (تاکسی های آبی) استفاده کنید. در این میان، بهترین انتخاب، استفاده از تاکسی و خودرو شخصی است.

آدرس موزه توهمات

امارات متحده عربی، شهر دبی، منطقه السیف (خور دبی)، موزه توهمات

قیمت و ساعت بازدید موزه توهمات

قیمت بلیط موزه توهمات برای سنین مختلف، متفاوت است. هزینه بلیط برای بزرگسالان، 80 درهم و برای کودکان زیر 5 سال، رایگان است. این موزه برای خانواده هایی با دو بزرگسال و دو کودک، مبلغ 225 درهم را برای بلیط درنظر گرفته است. دانش آموزان و دانشجویان می توانند با پرداخت 70 درهم از این موزه بازدید کنند.

این موزه در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی از 10 صبح تا 11 شب فعالیت می کند.

شهربازی IMG Worlds of Adventure | IMG

مجموعه سرپوشیده IMG، اولین شهربازی دارای تم در شهر زیبای دبی است که از تفریحات هیجان انگیز گرفته تا سرو غذاهای لذیذ در آن فراهم شده است.

همچنین این شهربازی، بزرگترین تم پارک سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است که قابلیت میزبانی بیش از 20 هزار مهمان در روز را دارد.

آی ام جی ورلد دبی دارای وسایل هیجان انگیزی است که در 6 بخش تعبیه و دسته بندی شده اند. دو بخش از آن، براساس شخصیت های مارول و کارتون های محبوب طراحی شده است. 4 بخش دیگر شامل بلوار IMG، دره گمشده، هتل تسخیر شده و منطقه ویژه کودکان است.

این شهربازی همراه با تفریحات مهیج و سرگرمی های خاص خود، امکانات ویژه ای را به مشتریان خود عرضه می کند. سینما Novo، 28 رستوران و کافی شاپ، مراکز خرید هدایا و کالاهای لوکس و... از جمله خدماتی است که این مجموعه ارائه می دهد.

راه دسترسی به شهربازی IMG

شهربازی IMG، در قلب شهر دبی واقع شده است و برای دسترسی به آن می توانید از تاکسی، خودرو شخصی و اتوبوس استفاده کنید.

آدرس شهربازی IMG

امارات متحده عربی، شهر دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید، مجاور دهکده جهانی

قیمت بلیط و ساعت بازدید از شهربازی IMG

بلیط های این مجموعه را می توانید به صورت حضوری یا از طریق سایت رسمی آن خریداری کنید. هزینه ورودی پارک 345 درهم و بخش کودکان هر یک ساعت 50 درهم است. همچنین این پارک دارای اشتراک سالانه و VIP نیز هست.

پارک IMG، از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب و جمعه تا یکشنبه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب پذیرای گردشگران است.

پارک آبی وایلد وادی دبی | Wild Wadi Water Park Of Dubai

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر دبی، پارک آبی وایلد وادی است.

در این مجموعه، آیتم های مختلفی مانند 30 سرسره هیجان انگیز، رودخانه آرامش بخش، موج سواری و ... قرار دارند. این پارک آبی از زمان افتتاح تاکنون، موفق به کسب جوایز و نقدهای مثبت زیادی شده است.

پارک آبی وایلد وادی، در مقابل برج العرب، سومین هتل بلند جهان و هتل های جمیرا قرار دارد در نتیجه، منظره ای خیره کننده از کل شهر، دریا و هتل ها را ارائه می دهد. معروف ترین جاذبه این پارک، جمیرا سیرا است که به عنوان بلندترین و سریع ترین سرسره آبی سقوط آزاد در خارج از آمریکا شناخته می شود.

در این مجموعه آبی، علاوه بر تفریحات هیجان انگیز، امکانات متنوع و خدمات مختلفی برای رفاه مهمانان فراهم شده است؛ رستوران هایی با غذاهای باکیفیت، کافی شاپ، 4 فروشگاه برای تهیه سوغات و خرید وسایل شنا از جمله این خدمات هستند. همچنین در پارک وایلد وادی، برای پذیرایی از مهمانان دارای معلولیت جسمی امکانات وسیعی در نظر گرفته شده است.

راه دسترسی به پارک آبی وایلدوادی دبی

این پارک آبی در مرکز شهر واقع شده است و در نتیجه دسترسی به آن، مشکل نخواهد بود. اتوبوس های متعددی در نزدیکی این پارک توقف دارند که فاصله کمی از این مجموعه دارند.

نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک وایلد وادی، مرکز خرید امارات است اما پس از آن نیاز است تا برای رسیدن به این مکان تفریحی، از تاکسی استفاده کنید.

روش دسترسی بعدی، استفاده از تاکسی است؛ البته این روش نسبت به اتوبوس و مترو گران تر است. برای اینکه بتوانید به راحتی در این شهر گشت وگذار کرده و از جاذبه های آن دیدن کنید، می توانید از طریق موسسات معتبر، اقدام به اجاره ماشین نمایید.

آدرس پارک آبی وایلدوادی دبی

امارات متحده عربی، شهر دبی، جاده جمیرا، ام سقیم 3

قیمت بلیط و ساعت بازدید از پارک آبی وایلدوادی دبی

این مجموعه، بلیط و اشتراک های مختلفی را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد که هر بلیط ورودی، برای هر فرد بر اساس قد تعیین و محاسبه می شود. هزینه بلیط ها از 109 درهم تا 300 درهم متغیر است.

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی، هر ماه تغییر می کند اما به طور کلی، از ساعت 10 صبح تا 19 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است.

این پارک، روزهای جمعه از 10 صبح تا 22 شب و روزهای پنجشنبه از 10 صبح تا 18 عصر فعالیت می کند.

سالن اپرای دبی | Dubai Opera Hall

یکی از جاذبه های شاهکار در دبی، سالن اپرای آن است. این خانه، با هدف تشویق هنرمندان بومی با استعداد و برای نمایش تنوع فرهنگی قومیت های جهانی ایجاد شده است.

این سازه، شبیه به یک کشتی بوده و مکانی برای برگزاری اجراهای گوناگون و رویدادها است.

از جمله مراسم هایی که در این سالن با ظرفیت 2000 نفر برگزار می شوند می توان به اپرا، تئاتر، کنسرت و ارکستر، پخش فیلم و نمایشگاه های هنری اشاره کرد.

بر روی پشت بام خانه اپرا، رستوران و باغ آسمانی قرار دارد و منظره ای باشکوه از برج خلیفه و فواره دبی را ارائه می دهد.

این سالن معماری خاص خود را دارد و در ساخت آن، از شیشه های شفاف ویژه ای استفاده شده که حداکثر نور طبیعی را به فضای داخلی می کشاند.

ارتفاع کلی این ساختمان به 44 متر می رسد و در طراحی داخلی آن، از پانل های چوبی، لوستر آبشاری و شیشه ای چند طبقه استفاده شده است.

راه دسترسی به سالن اپرای دبی

این موزه در مرکز شهر واقع شده و برای دسترسی به آن می توانید از خط قرمز مترو استفاده کنید؛ کافی است در ایستگاه برج خلیفه پیاده شده و از بلوار شیخ محمد بن راشد به سمت خانه اپرا بروید.

در صورت استفاده از اتوبوس نیز می توانید در ایستگاه روبه رو مترو دبی مال پیاده شده و مسیر را از سمت محمد بن شیخ راشد ادامه دهید.

تاکسی و خودرو شخصی از دیگر گزینه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید؛ در این بین، سفر با خودرو شخصی انتخابی به صرفه تر است.

آدرس سالن اپرای دبی

امارات متحده عربی، شهر دبی، مرکز شهر دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد، سالن اپرای دبی

قیمت بلیط و ساعت بازدید از سالن اپرای دبی

در این مجموعه، متناسب با رویداد انتخابی شما، هزینه بلیط از 190 درهم تا 1850 درهم متغیر است؛ شما می توانید اطلاعات بیشتر را در سایت سالن اپرای دبی مشاهده کنید.

سالن اپرای دبی، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به مهمانان خود است. تورهای روزانه آن، 9 بار در ساعت های 9:30 صبح تا 17:30 برگزار می شود.

موزه آینده | Dubai Museum of The Future

از دیگر دیدنی های خارق العاده شهر دبی، می توان به موزه آینده دبی اشاره کرد.

این موزه، توسط بنیاد آینده دبی تاسیس شد و به دستور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در سال 2022، به طور رسمی افتتاح گردید.

در این موزه، می توانید به جای بازدید از اشیای قدیمی و آشنایی با گذشتگان، به آینده سفر کنید و دانش و امید را به نسل حال برگردانید.

این موزه، یک فضای نمایشگاهی برای محصولات نوآورانه، ایده های خلاقانه و فراتر از زمان کنونی است و قدرت تکنولوژی را بر ذهن و جسم انسان ها بررسی می کند.

این موزه، با 77 متر ارتفاع، یکی از شگفتی های دنیای مهندسی و معماری است و یکی از پیچیده ترین طراحی ها در جهان محسوب می شود.

این سازه به صورت نمادین طراحی شده تا مفاهیم گوناگونی را به بیننده القا کند و یکی از 14 موزه زیبای جهان انتخاب شده است. نمای بیرونی این سازه، با 1024 قطعه 4 لایه از جنس فولاد ضدزنگ و ضدحریق پوشیده شده و بر روی دیواره های آن، نقل قول هایی از حاکم دبی حک شده است.

موزه آینده دارای هفت طبقه بدون ستون است که هر قسمت آن به موضوعات مختلفی اختصاص داده شده است. بخش لابی و همکف موزه با پنل های سفید سقف که نور را به فضای داخلی می کشانند، پوشیده شده است. در این قسمت، ربات باریستا نیز وجود دارد که می توانید سفارش خود را از آن تحویل بگیرید.

ایستگاه فضایی هوپ در طبقه پنجم و موسسه شفا به همراه کتابخانه زندگی در طبقه چهارم قرار گرفته اند. در طبقه سوم بخش واحه و قسمت آینده در امروز را در طبقه دوم می توانید بازدید کنید. قهرمانان آینده که برای کودکان طراحی شده در طبقه اول این موزه قرار دارند.

راه دسترسی به موزه آینده

بهترین مسیر برای دسترسی به موزه آینده، استفاده از خط قرمز مترو است. این موزه، در 450 متری از ایستگاه مترو برج امارات قرار دارد، در نتیجه با خط قرمز مترو به ایستگاه برج امارات رفته و پس از 5 دقیقه پیاده روی به موزه خواهید رسید.

آدرس موزه آینده

امارات متحده عربی، شهر دبی، ترید سنتر دو، بزرگراه شیخ زاید، جنب مترو برج امارات، موزه آینده

قیمت بلیط و ساعت بازدید موزه آینده

برای بازدید از این موزه می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به آن مراجعه کنید. هزینه بلیط برای بزرگسالان 145 درهم و برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

سیاره سبز دبی

یکی از زیباترین مکان های دیدنی شهر دبی سیاره سبز است که جزو بزرگ ترین جنگل های مصنوعی در دنیا به حساب می آید.در این سیاره کوچک سبز گونه های مختلف گیاهی و جانوری نگهداری می شود که از جمله آن ها می توان به انواع مارها، انواع پرندگان و... اشاره کرد طراحان با کمک متخصصان علم جانوری و علم باغبانی، توانسته اند این مکان را طوری طراحی کنند که کاملاً مشابه با جنگل های گرمسیری باشد.

در داخل این سیاره، رطوبت حدود 70 درصد و درجه حرارت 20 الی 28 سانتی گراد است به طوری که تمامی گونه های جانوری و گیاهی می توانند در این محیط به راحتی زندگی کنند.این مکان مخصوص افرادی است که علاقه زیادی به طبیعت جهان دارند.

شرکت مراس این سیاره را با هدف به نمایش گذاشتن اکوسیستم کره زمین ساخته است، به طوری که با بازدید از آنجا می توانید اطلاعات زیادی در رابطه با گیاهان و جانوران قسمت های مختلف کره زمین به دست آورید.در این مکان گونه های مختلف جانوری مانند طوطی ها، گرازها، پیراناها و انواع گل های نایاب و... نگهداری می شوند که بازدید از آن ها برای گردشگران خالی از لطف نیست.علاوه بر این موارد این سیاره کوچک جاذبه های دیگری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

جاذبه های دیدنی سیاره سبز دبی

این دهکده سبز جنگلی جذابیت های زیادی دارد که علاقه مندان به محیط زیست می توانند از تماشای آنها لذت ببرند.از جمله آن ها می توان به آکواریوم سیاره سبز اشاره کرد. در این آکواریوم انواع آبزیان نایاب نگهداری می شود که نمی توان در بیشتر آکواریوم ها و دریاها آن ها را پیدا کرد.برخی از ماهیان در مناطق گرمسیری زندگی می کنند که در مناطق دیگر نایاب هستند ولی اگر شما علاقه مند به شناختن آن ها هستید می توانید در آکواریوم سیاره سبز آن ها را ببینید.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این سیاره چشم انداز 360 درجه است که گردشگران می توانند به بالاترین قسمت سیاره بروند و از آن جا تمامی فضای سیاره سبز دبی را ببیند که بسیار شگفت انگیز است.درخت غول پیکر از دیگر جاذبه های این محیط سرسبز است که جزو بزرگ ترین درخت مصنوعی در دنیا است.طول تنه این درخت حدوداً 25 متر است که تمامی قسمت های آن را از گیاهان طبیعی پوشانده اند. همچنین انواع پرندگان و حیوانات مختلف بر روی این درخت زندگی می کنند.

توجه کنید که همه افراد حتی افراد معلول نیز می توانند از این سیاره دیدن کنند. در این مکان نباید جانوران و گیاهان را لمس کنید و از غذا دادن به آن ها خودداری کنید زیرا این کار ممکن است به آن ها آسیب وارد کند.قبل از رفتن به سیاره شما می توانید نقشه آن جا را تهیه کنید تا راحت تر بتوانید از قسمت های موردعلاقه خود بازدید کنید.

راه های رسیدن به سیاره سبز دبی

قبل از بررسی راه های دسترسی به سیاره سبز، بهتر است مکان دقیق آن را بشناسید تا راحت تر به آن برسید.این جنگل بارانی دقیقاً در تقاطع بلوار الوصل و بلوار صفا واقع شده است و در نزدیکی ساحل جمیرا، دبی مال و پارک آبی لاگونا قرار دارد.گردشگران می توانند بعد از بازدید سیاره سبز از این مکان های گردشگری نیز لذت ببرند.افرادی که دارای خودرو شخصی هستند می توانند از مسیرهای مختلف به این سیاره برسند و خودرو خود را در پارکینگ سیاره قرار داده و از جنگل بارانی لذت ببرند.

سخن پایانی

در این مقاله، با تعدادی از برترین مکان های دیدنی شهر دبی و امکانات و خدمات آن ها آشنا شدیم. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، دبی، شهر جاذبه های دیدنی و خارق العاده است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این شهر مهد گردشگری خاورمیانه محسوب شده و سالانه پذیرای مسافران زیادی است.

دبی، پروژه های بسیاری در جهت توسعه صنعت گردشگری خود دارد و توانسته است در مدت زمان کوتاه، رشد و رونق چشم گیری داشته باشد.

از جمله دیگر دیدنی های این شهر می توان به موزه قهوه، برج مشهور خلیفه، هتل آتلانتیس، مراکز خرید مجلل، اسکی دبی و موارد بسیار دیگر اشاره کنیم.

اگر می خواهید از حداکثر زمان خود بهترین استفاده را کرده و به اکثر این جاذبه های دیدنی سر بزنید، می توانید با خودرو شخصی به گشت وگذار در این شهر بپردازید.

مجموعه بزرگ کافه رنت، ارائه دهنده انواع خودروهای لوکس و باکیفیت، در دبی نیز همراه شما خواهد بود.

منبع:کافه رنت

  • احمد خورشیدی
  • ۰
  • ۰

تفریحات دبی

تبدیل شدن دبی به یکی از قطب های گردشگری جهان نشان می دهد که این شهر مجموعه ای زنده از انواع مختلف دیدنی ها و زیستنی هاست. اگر بخواهیم تمام تفریحات دبی را بشماریم شاید لازم باشد که لیستی بسیار طویل از ده ها تفریح مختلف را بنویسیم. اما برای اینکه در بهینه ترین شکل ممکن شما را با تفریحات دبی آشنا کنیم تصمیم گرفتیم که تعدادی از بهترین و مهیج ترین های دبی را معرفی کنیم. در این سفر مجازی همراه ما باشید تا ببینیم که در دبی می توانیم چه کارهایی را انجام دهیم.

لوکس ترین تفریحات دبی

در دبی تا دلتان بخواهد تفریحات لوکس و گران قیمت موجود است. در ادامه می توانید با تعدادی از این تفریحات آشنا شوید.

پرواز بر فراز دبی با هلیکوپتر اختصاصی

تورهای هلیکوپتری اختصاصی به عنوان نمادی از شکوه و جلال شهر دبی شناخته می شوند. پرواز با هلیکوپتر اختصاصی در آسمان های دبی، فرصتی استثنایی برای تماشای جاذبه های نفس گیری چون نخل جمیرا، برج العرب و برج خلیفه را برایتان فراهم می آورد. تجربه ای که در آن، زیبایی های دبی زیر پای شما قرار می گیرد و هیجان را به اوج خود می رساند. تورهای پروازی متنوعی از 12 دقیقه ای تا 40 دقیقه ای ارائه می شوند که قیمت ها بر اساس مدت زمان پرواز، از 645 درهم تا 1838 درهم متغیر است و به شما امکان می دهد تا از این شهر باشکوه، از منظری کاملاً متفاوت لذت ببرید.

سافاری، ماجراجویی ای در دل صحرا

دبی با بیابان های شنی خود میزبان یکی از هیجان انگیزترین ماجراجویی ها در دل صحراست. سافاری در صحرای دبی، با خودروهایی چون رنجروور، نه تنها یک ماجراجویی پرشور است، بلکه فرصتی است برای تجربه زیبایی های بیابان و مهمانی در یک محفل طبیعی باشکوه. این منطقه حفاظت شده تنها 45 دقیقه با خودرو از مرکز شهر فاصله دارد. شما می توانید را راهنمایی لیدهاری مجرب رانندگی را در این صحرا تجربه کنید.

تصویر آسمان خراش های دبی که در پس زمینه تپه های شنی و غروب خورشید قرار دارند، یک منظره بی مانند را به وجود آورده است. در این سافاری، شما می توانید از نمایش شاهین ها، نمایش های سنتی مانند Flaming Sands of Arabia و تجربه شترسواری لذت ببرید. البته، اوج این تجربه، صرف یک شام رمانتیک شش دوره ای در یک کمپ خصوصی در قلب صحرا خواهد بود که خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

اقامت در هتل برج العرب

انتخاب یک هتل لوکس در این شهر می تواند به دلیل تنوع بالا، چالش برانگیز باشد. برج العرب، با معماری منحصر به فرد و خدمات استثنایی اش، در صدر فهرست هتل های لوکس قرار دارد و برای تجربه ای ناب و به یادماندنی، هزینه ای برابر با 5000 درهم برای یک شب اقامت درخواست می کند.

این هتل، با ارائه خدماتی چون گشت زنی با اتومبیل های رولزرویس و راننده شخصی، استفاده از هلیکوپتر اختصاصی، دسترسی به ساحل خصوصی و لذت بردن از استخر و جکوزی در تراس های مجلل، تجربه ای فراتر از اقامت معمولی را به گردشگران ارائه می دهد. بی شک، اقامت در برج العرب، یکی از لوکس ترین و خاطره انگیزترین تجربه هایی است که می توان در دبی داشت.

اسکای دایوینگ

یکی از تجربه های هیجان انگیز و لوکس در دبی، پرش با چتر از ارتفاعات است. شما می توانید با پرش از بلندای آسمان خراش های شهر به سمت زمین شیرجه بزنید. خیالتان راحت، این فعالیت همواره تحت نظارت مربیان حرفه ای و با رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی انجام می شود. اسکای دایوینگ در دبی، با مناظر خیره کننده ای از پالم جمیرا و دبی مارینا، یک تجربه بی نظیر را به ارمغان می آورد. شرکت کنندگان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند، آموزش های لازم را گذرانده و از سلامت کامل جسمی و روانی برخوردار باشند تا بتوانند از این ماجراجویی لذت ببرند.

هیجان انگیزترین تفریحات دبی

شما در سفر به دبی می توانید هیجان را نیز تجربه کنید.

رانندگی در دبی با اجاره خودرو

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می توانید در دبی انجام دهید تجربه رانندگی با ماشین های به روز دنیا در جاده های بی نظیر و درجه یک دبی است. طبیعی است که افراد با ماشین شخصی خود به دبی سفر نمی کنند. اما در آنجا می توانند به راحتی یک ماشین اجاره کنند. البته برای اجاره خودرو لازم نیست که سراغ شرکت های عربی بروید.

شما می توانید از داخل ایران نیز ماشین اجاره کنید. ما در کشورها و شهرهای مختلف شعبه های فعالی داریم که استفاده از خدمات را برایتان ساده کند. برای این کار کافی است که به سایت کافه رنت مراجعه کرده و خدمات اجاره خودرو در دبی را ببینید. امکان پرداخت هزینه اجاره خودرو با پول رسمی ایرانی نیز فراهم است. شما می توانید قبل از سفر تمام هماهنگی های لازم را انجام داده و خودروی دلخواه خود را سر ساعت مقرر در دبی تحویل بگیرید، به همین سادگی.

شهربازی IMG

شهربازی آی ام جی، با چهار بخش متنوع و هیجان انگیز، یکی از جاذبه های تفریح و سرگرمی در دبی است.

بخش مارول: جایی که علاقه مندان به دنیای ابرقهرمانان می توانند در کنار ثور، هالک، مرد آهنی و دیگر اعضای گروه انتقام جویان قرار گیرند و در ماجراجویی های نجات زمین شرکت کنند.

بخش دره گم شده با تم پارک ژوراسیک: این بخش شما را به دوران دایناسورها می برد. بازی ها و سواری هایی که از میان جنگل ها و دایناسورهای عظیم الجثه عبور می کنند، هیجان واقعی را به ارمغان می آورند.

بخش کارتون های تلویزیونی: این بخش به شما امکان می دهد تا با شخصیت های محبوب کارتونی مانند بن 10، دختران پاورپاف و ادونچرتایم همراه شوید و از بازی های تعاملی لذت ببرید.

بخش بلوار ای ام جی: این بخش با فروشگاه ها و رستوران های متنوع، فرصتی برای خرید و تجربه غذاهای خوشمزه را فراهم می کند.

دهکده جهانی

باورتان می شود که می توانید یک نمای کلی از تمام دنیا را در دهکده جهانی دبی داشته باشید؟ اگر عاشق تاریخ هستید و دیدن تمدن های کهن برایتان جذاب است، بازدید از این بخش برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این مجموعه، با ساختمان هایی که هر کدام نمایانگر معماری و سنت های یک کشور هستند، فضایی برای تجربه و آشنایی با فرهنگ های متنوع فراهم می آورد. دهکده جهانی، که در خیابان شیخ زاید واقع شده، از ساعت 2 بعدازظهر تا 11 شب پذیرای بازدیدکنندگان است و فرصتی استثنایی برای کشف و لذت بردن از تنوع فرهنگی جهان را به گردشگران ارائه می دهد.

طبیعت گردی در دبی

شاید برایتان عجیب باشد که می توانید در دبی فعالیت های مرتبط با طبیعت گردی را نیز انجام دهید. شاید به این فکر کنید که چیزی جز بیابان و شن و ماسه در دبی وجود دارد. البته فکرتان درست است. چیزی جز شن و ماسه و صحرا در اقلیم دبی وجود ندارد، اما فضاهای طبیعی آنجا به کمک انسان ساخته شده است.

جنگل بارانی دبی

جنگل بارانی دبی، یکی از شگفت انگیزترین نقاط دیدنی این شهر است که با تنوع زیستی خیره کننده اش، بازدیدکنندگان را به دنیایی متفاوت دعوت می کند. این پارک مصنوعی، که زیر یک گنبد شیشه ای ساخته شده، میزبان بیش از 3000 گونه گیاهی و جانوری است و بازدید از آن، تجربه ای فراموش نشدنی برای کل خانواده به ارمغان می آورد. در این پارک، شما می توانید از نزدیک با گیاهان استوایی، حشرات متنوع، خزندگان و ماهی های رنگارنگ ملاقات کنید.

با قدم زدن در غار خفاش ها، شما فرصتی نادر برای مشاهده این موجودات شب زی را خواهید داشت. همچنین، می توانید تماشاگر میمون های درختی باشید که با دم های بلند خود به شاخه ها آویزان شده و در آرامش تاب می خورند. ورود به این پارک مانند گام نهادن به دنیایی است که با فضای کویری اطراف دبی در تضاد است.

باغ معجزه دبی

نام گذاری این مکان به باغ معجزه، به خوبی توصیف کننده شگفتی های آن است. تصور کنید، 45 میلیون شاخه گل درخشان و رنگارنگ، درست در میانه کویری خشک و بی جان در حال زیستن و رشد هستند! طرح ها و نقش هایی که از این گل ها ساخته شده، بی شک هر بیننده ای را مسحور خود می کند. باغ معجزه، بیشتر شبیه یک باغ گیاه شناسی است تا یک پارک ساده. در قلب این باغ، باغ پروانه ای قرار دارد که خانه 26 گونه متفاوت پروانه است و در محیطی کنترل شده، زیبایی و تنوع زیستی را به نمایش می گذارد.

پارک مشرف

پارک مشرف، با تنوع فرهنگی و تفریحی خود، یکی از جاذبه های دیدنی دبی است که بازدید از آن تجربه ای به یادماندنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. دهکده بین المللی در این پارک، با خانه های سنتی از کشورهای مختلف، شما را به سفری دور دنیا در مدت زمان کوتاهی دعوت می کند. این دهکده، با نمایش خانه های روستایی آلمان و تایلند، فرهنگ ها و سبک زندگی های متفاوتی را به نمایش می گذارد. مرکز ستاره شناسی الثریا نیز، با داشتن بزرگ ترین تلسکوپ منطقه، به شما امکان می دهد تا اجرام آسمانی را از نزدیک مشاهده کنید و از نمایش های علمی در حوزه ستاره شناسی لذت ببرید.

ارزان ترین تفریحات دبی

دبی، علاوه بر تفریحات لوکس، امکان کسب تجربیات ارزان قیمت و دلپذیری نیز به گردشگران ارائه می کند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. این فعالیت ها عبارتند از: قدم زدن در محله های قدیمی: کاوش در محله های تاریخی مانند الفهیدی و بازدید از گالری ها و کافه های هنری.

  • مشاهده مساجد دبی: بازدید از مساجد زیبا و معماری خیره کننده، از جمله مسجد جمیرا و مسجد الفرقان.
  • شرکت در جشنواره شترسواری: تماشای مسابقات شترسواری سنتی و جذاب.
  • گردش در بازارهای دبی: گشت و گذار در بازارهای سنتی مانند بازار طلا، بازار ادویه و بازار پارچه.
  • تماشای فلامینگوها: لذت بردن از دیدن فلامینگوها در پارک های طبیعی مانند رأس الخور.
  • قدم زدن در ساحل: گذراندن وقت در سواحل زیبای دبی مانند JBR، ساحل کایت و ساحل جمیرا بدون نیاز به پرداخت هزینه ورودی.
  • دوچرخه سواری: اجاره دوچرخه و دوچرخه سواری در مسیرهای مخصوص دوچرخه در سراسر شهر.
  • موزه معماری دبی: کشف تاریخ معماری دبی و نمایشگاه های مختلف در موزه معماری.
  • احمد خورشیدی